Service Opdatering

Service Opdatering

Kære kunder, 

Vi beklager ulejligheden, som vi har været skyld i. Det er vores fejl. 

Igennem den seneste tid har vi implementeret et nyt Back office IT system. Desværre er der i den forbindelse opstået uforudsete udfordringer, som har påvirket vigtige processer i driften af vores virksomhed. Vi har arbejdet hårdt på at løse disse problemer så hurtigt som muligt, så vi har kunnet genetablere funktionaliteten i systemet. Det er hovedsageligt forbindelsen imellem salg og afsendelse, som er blevet påvirket negativt. Det har blandt andet gjort at produkter, som ikke er på lager, blev vist som værende på lager, og fejl i deling af leveringsadresser til vores leveringspartnere.

Vi forstår, at det har været meget frustrerende for vores kunder, og vi værdsætter vores kunders tålmodighed. Mange kunder har forståeligt nok forsøgt at kontakte os flere gange via forskellige metoder for at få yderligere information fra os. Desværre har vi ikke været i stand til at svare indenfor rimelig tid på alle henvendelser, grundet den overvældende mængde af henvendelser vi har modtaget. 

Tiltrods for at vores IT afdeling, eksterne partnere og kundeservice arbejder døgnet rundt for at løse vores problemer hurtigst muligt, kan vi desværre ikke på nuværende tidspunkt sige hvornår vores problemer vil være løst. 

Dog ser vi fremgang, og vi er i øjeblikket ved at teste nogle essentielle løsninger, som forhåbentligt vil løse største delen af vores ordre og vi håber derfor på, at vi snart kan dele godt nyt.

Du kan følge med i vores fremgang på denne side, som vi vil opdatere hver torsdag kl. 11.00.

Venlig hilsen, Vivara